ISLAM hör inte hemma i västvärlden

Missförstå nu inte detta är ni snälla, men jag har en fundering. Varför i hela friden kommer det människor hit som helst av allt önskar att se oss döda? De fantatiskt troende muslimerna som tolkar Koranen bildligt kallar oss horungar och andra hemska saker. Jag kommer att tänka på en imam här i landet som var öppen och ärlig och berättade om själva tanken bakom flytten till Sverige.
 
"Vårt mål är att överta både Sverige och Europa. Detta är Allahs egen vilja".
 
Det kommer säkert att bli så med den goda hjälp som muslimerna får av Svenska kyrkans biskopar och prästerskap. Biskopen Åke Bonnier i Växjö var lyrisk när han pratade om en moské som stod klar hemma i Växjö. Jag har själv pratat med en präst i Svenska kyrkan som inte alls fördömde utrotningen av kristna i Syrien. Jag blev väldigt förvånad.
 
Turkiets diktator, jo jag kallar honom med det ordet sa så här i ett tal för några år sedan.
 
"Turkiska medborgare, res ut i Europa och världen. Skaffa er barn mellan 4-5 stycken per familj. Det är Allahs åsikt".
 
Roger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0