Samlaren Lindqvist

Det rymdes inte allt, men detta är de artiklar, kåserier, insändare, musik, film, teater, dikter och mycket mera som jag har gjort och som har varit publicerade i Piteå-Tidningen genom åren.
 
Pärmar av olika slag och innehåll som jag pusslat ihop genom åren. Det innehåller dokumentationer om Sverige, världen. musik och alla de orkestrar jag har spelat med, släkthistorier, nöjeshistoria, film, teater, bilder från förr mm. Det började så smått sommaren 1968 efter mordet på Dr Martin Luther King och Robert F Kennedy. Sedan så fortsatte det. Detta är inte allt, det finns mer i ett av förråden. Jag har en stor tidningssamling den äldsta från 1899.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0