VARNING!

Den här bloggen pysslar inte på med Politisk korrekthet. Den som är känslig ber jag att gå och vila istället en stund. Om ni då känner att ni har kraft nog att se sanningen i vitögat, så får ni naturligtvis läsa den men på egen risk. Jag försöker vara så ärlig jag bara kan, och gör mitt bästa för att äntligen kunna visa elefanten i rummet, som har stått där alltför länge nu. Elefanten är både gammal, hungrig och trött.
 
Hemifrån fick jag lära mig att vara ärlig. Detta har jag fortsatt med. Livet är för kort för att lura både sig själv och andra. Är det något som är fel, ja, då är det fel. Är det något som är rätt, samma här, då är det rätt. Svårare än så behöver det inte bli. Jag är vid fyllda 66 år en stor beundrare av sanning, om någon har en avvikande uppfattning får ni höra av er.
 
Roger Lindqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0