TV 1962-1987

ONSDAG DEN 26 SEPTEMBER 1962.
 
Den här dagen fyllde jag 5 år. Vi skaffade TV det här året, och världen flyttade in i vårt röda hus i Övremarken. Jag blev såld. Både musikintresset och filmintresset sköt i höjden.
 
 
TISDAG DEN 26 SEPTEMBER 1967.
 
Detta sändes i TV samma dag som jag blev 10 år.
 
MÅNDAG DEN 26 SEPTEMBER 1977.
 
Den här måndagen fyllde jag 20 år. Jag hade ett ärende på Sparbanken i Piteå samma dag. När tjejen bakom disken tittade i min röda sparbanksbok så tittade hon på mig och sa GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Samtidigt gav hon mig ett stort och varmt leende.
 
 LÖRDAG DEN 26 SEPTEMBER 1987.
 
Vid den här tidpunkten hade vi bott i vårt nya hus 5 månader. Vi hade tre söner, Andreas, Robert och Daniel.  Den här lördagen fyllde jag 30 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0