Alice Teodoresco-Måwe & Jokkmokks Jokke

Som tidigare sagts, Alice Teodorescu Måwe var ett bra val för KD. Den här kvinnan har jag gillat från allra första stund. Sara Skyttedals kohandel med SD gav henne kicken. Helt rätt. Vad hade hon då förväntat sig? När hon avslöjade att hon använt hasch så var det nog många som kliade sina huvuden. Vad gör hon i ett kristet parti med sådana åsikter? Jag upplevde henne som en lyckosökerska som gjorde allt för att nå toppen. På andras bekostnad. Hennes sexuella anklagelser mot en manlig partikamrat kanske inte stämde? Nä, jag vill ha ärliga och kunniga personer inom politiken, från vänster till höger. Hade Jokkmokks Jokke varit politiker hade jag gett honom min röst.
 
TJOSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0