Alice Teodoresco-Måwe

Alice Teodoresco-Måwe kommer ett företräda KD. Ett utmärkt val eftersom jag har gillat den här kvinnan sedan jag såg henne första gången. Balanserad, kunnig, mjuk och en fin framtoning. Det är den bild jag har fått av henne. Hon och hennes familj flydde hemlandet det kommunistiska och diktatoriska helvetet i Rumänien och togs emot med öppna armar av landet Sverige. Tur var väl det. Hon är en resurs.
 
Alice Teodoresco-Måwe. Bild: wikipedia.
 
En annan person som jag också gillar är justitieminister Gunnar Strömmer. Han har också en varm och fin personlighet. Jag kom att gilla honom desto mer när jag hörde honom under julen sitta vid en kyrkorgel och spela en julpsalm. Tummen upp för honom också.
 
Roger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0